პროექტი განთავსებულია Microsoft Educator Network -ის რესურსებში
http://www.educatornetwork.com/Resources/LearningActivities/Details/57d812a4-b142-4dc9-be2a-42af4d5a0b93
პროექტის გეგმა
პროექტი- ეძიებდე და ჰპოვებდე
პრობლემა-რატომ არ ვსწავლობთ მერვე კლასელები ისტ-ს?
მნიშვნელობა- ტექნოლოგიური მიღწევების ეფექტური გამოყენება ყოველდღიური
ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი გახდა. მისი წყალობით ადამიანი მოიპოვებს უამრავ სხვადასხვა შინაარსის ინფორმაციას, მისი ეფექტიანად გამოყენების უნარი სასიცოცხლო მნიშვნელობას იძენს.
სამიზნე ჯგუფი-მერვე კლასი
პროექტის მიზანი:
მოსწავლემ შეძლოს
ტექნოლოგიების გამოყენება ქსელური ძიების, ტექსტების ელექტრონული დამუშავების და პრეზენტაციებისათვის,
პრაქტიკული საქმიანობისათვის; ყოველდღიურ ცხოვრებაში მისი საჭიროების ჩვენება, ( რაც
ხელს შეუწყობს შემოქმედებითი და ინოვაციური მიდგომების გამომუშავებას მოსწავლეებში).
თანამშრომლობისა და წამატებისაკენ სწრაფვის უნარის განვითარება, გამომუშავება (შეჯიბრი ან კონკურენცია სტიმულს აძლევს განვითარებას, პროგრესს)
საქართველოს ეთნოგრაფიული მრავალფეროვნების გაცნობა;
საკომუნიკაციო უნარ ჩვევების განვითარება
თანამშრომლობისა და წამატებისაკენ სწრაფვის უნარის განვითარება, გამომუშავება (შეჯიბრი ან კონკურენცია სტიმულს აძლევს განვითარებას, პროგრესს)
საქართველოს ეთნოგრაფიული მრავალფეროვნების გაცნობა;
საკომუნიკაციო უნარ ჩვევების განვითარება
ვადები-ერთი თვე
რესურსები:- ფოტოაპარატი, ვიდეოკამერა, კომპიუტერი, პროექტორი,
ფორმატი, ინტერნეტი, სხვადასხვა ფერის სტიკერი, მარკერი, ფერადი ფურცლები, საპრეზენტაციო
ფურცელი, კონვერტები
ამოცანები- კლასის დაყოფა ჯგუფებად, თემის არჩევა, საშინაო დავალების განაწილება კატეგორიოების არჩევა, გუნდების სახელების შეჩევა,
სამკერდე ნიშნებისა და დიზაინის არჩევა, რესურსების მოძიება;
მასალის მოძიება, გაცნობა, შესწავლა, დახარისხება, შერჩევა, ინტერვიუები,
საპრეზენტაციო მასალის მომზადება, საშინაო დავალების ეტაპობრივად შემოწმება, საგნის
მასწავლებლებთან ერთად კითხვების შეჩევა; საპრეზენტაციო მასალის მომზადება;
შედეგი- პრეზენტაცია
პროექტგაკვეთილი, ბლოგზე განთავსება, საუკეთესო პრეზენტაციის ავტორისა და პრეზენტატორის
დაჯილდოება, პროექტის მომზადების, ჩატარების გაცნობა–გაზიარება კოლეგებთან; მოსწავლე
შეძლებს ქსელური ძიების გამოყენებას, ტექსტის
ელექტრონულ დამუშავებას, პრეზენტაციის მომზადებას;
შეფასება-პროექტის პროცესისა
და
შედეგის შეფასების რუბრიკები
ახალი პროექტის დაგეგმვა-ამავე პროექტის მეორე ეტაპი: საქართველოს ძველი და
ახალიკულტურული ძეგლები საზღვარგარეთ
Комментариев нет:
Отправить комментарий